Sekretariat katedry prawa uek

Sekretariat jest ważny prawie w jakiejś instytucji a instytucji, bo dzięki niemu możliwy jest sprawny obieg dokumentów, potrzebnych do zarządzania całą organizacją. Funkcjonowanie sekretariatu musi być dziś przystosowane do nowoczesnych metod komunikacji, a ponadto spełniać będące wymagania pod kątem funkcjonalnego i bliskiego przepływu informacji.

Dla osoby prowadzącej sekretariat program komputerowy jest najsłuszniejszym wyjściem, gdyż znacznie zwiększa on efektywność książce z faktami. Specjalne oprogramowanie dla sekretariatu może być szereg funkcji, z których warto wymienić następujące: • Ewidencja dokumentów (np. zamówień, ofert, reklamacji, dokumentów pracowniczych), • Rejestr korespondencji (przychodzącej i wydającej), • Rejestr faktur zakupowych i sprzedażowych, • Ewidencja kontrahentów, • Katalog kontaktów wewnętrznych, • Elektroniczna książka adresowa (z opcją adresowania kopert), • Terminarz spotkań, • Wzory pism i materiałów. Mając z planu, osoba odpowiedzialna za pracę sekretariatu jest przede wszystkim możliwość bardzo szybkiego znalezienia każdego materiału a wszystkiej korespondencji, dzięki uporządkowanym rejestrom z automatyczną funkcją wyszukiwania. Dzięki programowi usprawnia się obieg dokumentów wewnętrznych w korporacji, co z pewnością zawiera krytyczne uznanie dla przedsiębiorstw o rozbudowanej strukturze oraz zdrowej liczbie pracowników. Tworzenie dokumentów i wysyłka sporej sumie korespondencji także przestaje być tematem. To wielofunkcyjne narzędzie można dostosowywać do samodzielnych potrzeb wszystkiej instytucji i rodzaju działania sekretariatu. A co najistotniejsze, dzięki internetowemu przechowywaniu dokumentów można bardzo ograniczyć ilość zużywanego papieru w marce a liczbę segregatorów.